Prijzen Business -

Wondrous Weddings & Events

Hieronder kan u de prijslijst voor de verschillende diensten van zakelijke evenementen van Wondrous Weddings & Events

Prijzen zijn exclusief verplaatsingskosten 0,35 euro/km.

Image by Ibrahim Boran

Lanceringsevent

Geen tijd voor een lanceringsevenement te organiseren voor een nieuw product? Heeft jullie bedrijf geen event team en kunnen jullie wel wat professionele hulp gebruiken? Dan is dit pakket iets voor jullie. Alles zal van A tot Z geregeld worden. Tijdens een kennismakingsgesprek bespreken we dit pakket op maat van jullie bedrijf. 

  • Kennismakingsgesprek

  • Opvolg- en adviessessies

  • Locatiebezoek

  • Uitsturen van de uitnodigingen

  • Begeleiding voor het event

  • Contacteren van de pers (indien gewenst) 

  • Coördinatie tijdens het event  

  • Uitwerken van het draaiboek  

  • Styling van de locatie  

  • Ontwerpen van een moodboard  

  • Uitzoeken van decoratie/materialen

  • Nauw opvolgen van het budget

  • Uitvoering van de styling op 
    het event

  • Afbouw van de styling de dag na het event

  • Kortingen bij verhuurbedrijven voor decoratie en materialen

  • Volledige planning van A tot Z

  • Contacteren van de leveranciers

  • Uitzoeken van een locatie (indien nodig)

  • Het zoeken naar een oplossing indien er een probleem zich voordoet

  • Het in orde brengen van vergunningen en eventuele verzekeringen

  • Centraal aanspreekpunt voor leveranciers, externe partners en gasten tijdens het event.

Vanaf 1820,00 euro

Image by Ulysse Pointcheval

Opendeurdag

De opening van jullie nieuwe zaak vieren of een jaarlijkse verjaardag van jullie zaak vieren?  Geen tijd om bezig te zijn met de voorbereidingen van de opendeurdag? Dan is dit pakket iets voor jullie zaak! Alles zal van A tot Z geregeld worden. Tijdens een kennismakingsgesprek bespreken we dit pakket op maat van jullie bedrijf. 

 

  • Kennismakingsgesprek

  • Opvolg- en adviessessies

  • Locatiebezoek

  • Begeleiding voor het event

  • Contacteren van de pers (indien gewenst) 

  • Coördinatie tijdens het event  

  • Uitwerken van het draaiboek  

  • Styling van de locatie  

  • Ontwerpen van een moodboard  

  • Uitzoeken van decoratie/materialen

  • Nauw opvolgen van het budget

  • Uitvoering van de styling op 
    het event

  • Afbouw van de styling de dag na het event

  • Kortingen bij verhuurbedrijven voor decoratie en materialen

  • Volledige planning van A tot Z

  • Contacteren van de leveranciers

  • Uitzoeken van een locatie (indien nodig)

  • Het zoeken naar een oplossing indien er een probleem zich voordoet

  • Het in orde brengen van vergunningen en eventuele verzekeringen

  • Centraal aanspreekpunt voor leveranciers, externe partners en gasten tijdens het event.

Vanaf 1820,00 euro

Image by Vlad Hilitanu

Teambuilding

Nood aan social binding met het team om de groepsdynamiek te versterken? Alles zal van A tot Z geregeld worden. Tijdens een kennismakingsgesprek bespreken we dit pakket op maat van jullie bedrijf. 

  • Kennismakingsgesprek

  • Opvolg en adviessessies

  • Uitwerken van het draaiboek 

  • Contacteren van de leveranciers 

  • Centraal aanspreekpunt voor leveranciers, externe partners en werknemers tijdens de teambuilding 

  • Uitzoeken van activiteiten en uitwerking van 3 voorstellen 

  • Opstellen van een budget

  • Het zoeken naar oplossing indien er een probleem zich voordoet 

  • Plannen van de teambuilding

Optioneel: restaurant en/of verblijf regelen. Dit zal een hogere fee per persoon zijn.

Vanaf 15,00 euro/persoon